Veelgestelde vragen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Om onze prijzen voor u zo laag mogelijk te houden, laat Aveline de producten rechtstreeks van de fabrikant of leverancier bij u leveren. De bezorging kan daarom iets langer duren dan u gewend bent. Het duurt ongeveer 1-2 werkdagen voordat uw bestelling succesvol is verwerkt. De gemiddelde levertijd in Nederland bedraagt ca. 4-6 werkdagen. De gemiddelde levertijd in België bedraagt ca. 4-7 werkdagen.
De verwachte levertijd is verstreken, waar is mijn bestelling?
In de meeste gevallen worden bestellingen binnen de geschatte levertijd geleverd.
Helaas kan een bestelling vertraging oplopen. Heeft u 3 dagen extra gewacht na de oorspronkelijke levertermijn en heeft u uw bestelling nog steeds niet ontvangen?
Stuur dan een e-mail naar info@aveline-essentials.nl
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Wanneer u bij Aveline bestelt, profiteert u altijd van gratis verzending.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Aveline biedt altijd veilige betalingen aan. Wij gebruiken de meest voorkomende betalingsproviders in Nederland:
iDEAL
Maestro
Visa
Mastercard
American Express
Bancontact
Google Pay
Apple Pay
Ik mis een aantal producten, hoe kan dit?
Sommige bestellingen worden vanwege gewichtsbeperkingen in afzonderlijke pakketten verzonden.
Om de productkwaliteit te garanderen, kunnen de producten die u bestelt afkomstig zijn van verschillende leveranciers. Indien u meerdere producten tegelijk bij ons bestelt, kan het voorkomen dat de producten niet tegelijkertijd geleverd worden.
Maakt u zich geen zorgen, uw bestelling is onderweg. De rest van de bestelling wordt doorgaans binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd.
Wat moet ik doen als ik een beschadigde zending ontvang?
Helaas kan het voorkomen dat uw bestelling beschadigd raakt tijdens de bezorging. Neem in dit geval onmiddellijk contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar info@aveline-essentials.nl. Het is noodzakelijk om foto's van de klacht te maken en deze aan uw e-mail toe te voegen.
Stuur het artikel niet terug voordat u de foto's hebt gedeeld, anders kunnen wij geen oplossing bieden. Onze klantenservice zal uw bericht zo snel mogelijk in behandeling nemen en samen met u zoeken naar de beste oplossing.
Ik heb het verkeerde artikel gekocht, wat nu?
U dient eerst contact op te nemen met onze klantenservice info@aveline-essentials.nl. Wij bekijken wat voor u de beste uitweg is. Als het ons niet lukt, betaalt u alleen de verzendkosten om het product naar ons terug te sturen.
Heeft u nog vragen?
E-mail: info@aveline-essentials.nl
Of neem contact op via het contactformulier